CONCERT: FERRAN TALARN

CONCERT 4: FERRAN TALARN

El guitarrista Ferran Talarn arriba a l'auditori de l'Escola Municipal de Música "Cal Nicolau" de Martorell. Una sala del 1834 amb una acústica excepcional.

Guanyador del premi al millor intèrpret català del darrer Certamen Llobet, Ferran Talarn es presenta amb un programa d'allò més eclèctic, amb obres d'autors i estils diversos, concebut per satisfer un públic ampli.

Nascut a Amposta el 1993, inicia els estudis de guitarra amb el seu pare. Continua la seva formació a l'Escola de Música Hiberus d'Amposta, al Conservatori de Música de Tortosa i a l'ESMUC amb Zoran Dukic. Ha rebut lliçons de mestres com C. Trepat i D. Russell. Ha obtingut primers premis al 8è Concurs Instrumental Sant Anastasi, Concurs d'interpretació musical Lamote de Grignon, XIII i XIV Concurs Fundació l'Arjau, VIII Concurs Vila de Salou, VI Certamen Internacional Daniel Fortea, 3er Concurs de Solistes del Curs/Stage Internacional de Música Felip Pedrell, I Concurs de Guitarra de Girona Josep Ferrer, XII Certamen Internacional de Guitarra Clásica Julián Arcas, 10è Certamen Nacional d'Interpretació Intercentros Melómano. Ha actuat a l'Auditori Enric Granados, Auditori AXA, Teatre Auditori i a la Sala Xavier Turull a Salou a més d'actuar a l'Auditori Felip Pedrell de Tortosa com a solista amb l'Ostia Chamber Orchestra d'Italia.

Sonata K1 Sonata K32 D.Scarlatti

Fantasia Op.19 - L.Legnani