Artistes Residents: TEMPUS TRIO

TEMPUS TRIO, grup resident a JM Moià

Maria Tió, violí - Ferran Bardolet, cello - Ricard Rovirosa, piano

Joventuts Musicals de Moià comença un nou projecte: una residència artística, que permetrà establir un lligam intens amb determinats artistes, que podran desenvolupar els seus projectes i créixer com a músics en simbiosi amb Joventuts Musicals. Amb la vocació d'ajudar i projectar el talent jove del nostre país, com ha fet JM Moià des dels inicis, ara fa 25 anys, amb noms con el Quartet Casals, Albert Guinovart, Daniel Ligorio i molts d'altres, ara posem en marxa aquesta Residència Artística i donem la benvinguda a un grup ja molt consolidat i que ha obtingut nombrosos i importants premis: el TEMPUS TRIO, integrat per Maria Tió, violí, Ferran Bardolet, cello i Ricard Rovirosa, piano, un trio emergent, que actualment són també grup resident al Palau Mirabell de Salzburg.

Protagonistes com a professors del Campus Musical del Moianès, que se centra al voltant de la música de cambra, ens oferiran un concert dins el Festival Viñas 2022 i diversos concerts durant la temporada, així com altres activitats per tal d'apropar la música al públic, com ara unes sessions obertes a les escoles de primària i secundària de Moià i col·loquis o assaigs oberts.

El Tempus Trio, tot i la seva breu trajectòria, ja és reconegut per la crítica i el públic com un dels més prometedors de la seva generació, cultivant importants èxits en diferents concursos i certàmens internacionals, entre els quals destaquen el primer premi del Concurs Internacional de Música “Grand Prize Virtuoso 2019” a Brussel.les, la Medalla de Platí (primer premi) del “WPTA Singapore International Music Competition 2019”, la Medalla de Plata al “2nd Vienna International Competition 2020” i el premi especial al “Concurs Internacional BBVA Montserrat Alavedra 2021”.

Agenda del primer any de residència:

23 de juliol - Concert dins el Festival Viñas

23 a 31 juliol - Professors al Campus Musical del Moianès