EL PRIMER CONCERT: Quartet de guitarres de l’Escola de Música de Moià

Un quartet integrat per joves alumnes de l'escola de música obriran el concert del duo d'intercanvi internacional

Continua la col·laboració amb l'Escola de Música de Moià, segons la qual al principi de cada concert hi ha una petita actuació d'alumnes del mateix instrument que s'escoltarà en el concert programat per Joventuts Musicals.

D'aquesta manera es propicia l'encontre entre els joves estudiants i els professionals, també encara joves, però amb un bon currícilum a les seves espatlles. Una bona manera d'incentivar els nostres joves músics tot coneixent i escoltant altres joves talents que els poden marcar un camí a seguir.

clàssica

El Pescador (Trad. Espanyola) - Quartet de guitarres Morenita (Trad. Espanyola) - Trio de guitarres
Xavier de Arriba – Anna Puigdollers – Jan Carrera – Clara Purtí
escola-municipal-musica-2010-13.jpg