CONCERT EXTRAORDIANARI PER ALS SOCIS: Gennady Dzyubenko, piano

Aquest extraordinari pianista rus oferirà un concert exclussivament per als socis de JM

Es graduà al Conservatori Txaikovsky de Moscou amb el professor M. Mezhlumov. Va cursar estudis de postgrau amb els professors L. Vlasenko i M. Pletnev al mateix Conservatori.

Fou premiat als concursos Rachmaninov i Mussorgsky. Des del 1980 és piano solista de Mosconcert i d’altres importants representants russos, ja que posseeix un extens repertori solista i de música de cambra.

Gennady Dzyubenko és eminentment solista però també ha format part del “The Romantic Trio”(Moscou), del duo “Palau-Dzyubenko” amb Jordi Palau (flauta), i del Trio “Mediterrani” (Barcelona). Ha col·laborat també amb el Borodin Quartet, Dominant Quartet, Quartet de Barcelona, amb el famós compositor luxemburguès Walter Civitareale i amb diferents cantants del Teatre Bolshoi i amb nombrosos intèrprets mundialment recconeguts (Carlos Prieto,Yuri Nechaev,Gleb Nikolsky, Michail Utkin, etc).

Ha actuat a Espanya, Alemanya, França, Estats Units. Austràlia, Japó, Luxemburg i Portugal,  Hongria, Eslovènia, Croàcia.  Les seves nombroses gires per Europa i EUA li han proporcionat un merescut èxit, ja que la seva expressivitat i talent han estat lloats tant a Rússia com arreu del món.

La seva discografia inclou 10 CD’s, tant amb piano solo, com en format de duo i trio.

Actualment és el professor de piano del Conservatori I. Albéniz de Girona, professor de l'Escola d’Arts “LUTHIER” de Barcelona i el director artístic del  Curs Internacional de la Música Isaac Albéniz de  Camprodon.

Clàssica

F.LISZT: Balada Núm.2 en Si menor / S.PROKOFIEV: 10 Visions fugitives op.22 / M.RAVEL: Pavane pour une infante defunte / M.RAVEL: Jeux d’eau / F.LISZT: Sonata en si menor
gennady.jpg
gennady-sm.jpg