Beatriz Blanco, violoncel i Federico Bosco, piano

Premi El Primer Palau 2010, Concurs Permanent de JME i Certamen Internacional Pedro Bote 2009

Beatriz Blanco (Valladolid, 1987) realitza estudis de Grau Mig de violoncel i piano al Conservatori Professional de Valladolid. Estudia al Conservatorio Superior de Salamanca i al Musikene amb Asier Polo i María Casado. Ha rebut classes de mestres com ara Lluís Claret, Marta Gulyas o Rainer Schmidt, entre molts d’altres i va ser seleccionada com a alumna activa de Bernard Greenhause a Frankfurt. Ha estat guardonada en diversos concursos com ara l’Intercentros, el Villa de Llanes, el Pedro Bote, el Concurs Permanent de Joventuts Musicals d’Espanya i El Primer Palau. Ha tocat com a solista de diverses orquestres espanyoles ha ofert recitals per a diferents fundacions i institucions com ara el Festival de Música Espanyola de Cadis. Actualment, està finalitzant un màster Konzertdiplom a la Musik Akademie de Basilea amb Ivan Monighetti. Té previstos recitals al Palau de les Arts de València, a l’Auditori Conde Duque, al Festival de Música de Segovia, i a festivals a Stuttgart i a Santander.

Federico Bosco (Turín, 1982) estudia a Itàlia amb Claudio Voghera, Filippo Gamba i Andre Lucchesini i, posteriorment, a la Musik Akademie de Basilea amb Adrián Oetiker i ha ampliat estudis de direcció d’orquestra amb Rodolfo Fischer. Ha treballat amb
l’Altenberg Trio Wien i també en l’estudi de la composició amb Giulio Castagnoli.
Ha ofert recitals com a solista, amb orquestra i ha format part de nombroses formacions des d’un duo fins a un quintet. Ha obtingut guardons en concursos
nacionals i internacionals. Des de 2010 treballa com a mestre col?laborador i
assistent musical del Theater für Niedersachsen Hildesheim-Hannover i l’estiu de 2011 col?labora amb Buenos Aires Lírica a la producció de El món de la lluna de Haydn.

J. Turina:         El Jueves Santo a medianoche. Núm. 2 de Sevilla.
(1882-1949)    Suite pintoresca, op. 2 (1908 rev. 1924)

G. Cassadó:     Requiebros (1934)
(1897-1966)

F. Mompou:     El Pont (1976)