TRIO RODIN

Flamants guanyadors del Concurs de Música de Cambra Montserrat Alavedra de JM Terrassa, han guanyat també el Concurs d´Arnuero, el de Música de Cambra “Paper de Música de Capellades, el III Concurs Internacional de Villalgordo del Júcar, i el “XX Concurs de Música de Cambra Josep Mirabent i Magrans” (Sitges)

El Trio Rodin es presenta a la Xarxa de Músiques amb un programa les obres del qual tenen com a denominador comú… que els noms dels compositors de totes les obres comencen per la lletra B! Amb aquesta excusa aparentment anecdòtica ens ofereixen un recorregut per obres per a trio de totes les èpoques i estils.

El Trio Rodin neix l´any 2011 a Utrecht. Han treballat amb professionals del panorama musical actual com Kees Hulsmann, Timora Rosler, Paolo Giacometti, Chris Duindam, Martyn v. d. Hoek, Alan Weiss, Klara Wurtz, Sebastian Colombo, Mirabela Dina, Jordi Mora, Utrecht String Quartet i el Trío Arbós entre d´altres. El seu programa abarca una gran varietat d’estils des del Classicisme fins a la música actual. Ha actuat a diversos escenaris de la geografia holandesa entre ells l’auditori Vredenburg (Utrecht), el Festival “Robert Schumann” (Zaltbommel), i “Waalse Kerk” (Breda), entre d´altres. També ha realitzat diversos concerts a Espanya, destacant la seva actuació a l´Ateneo de Madrid. Durant l’any 2012 han estat guardonats com a finalistes en el X Concurs Internacional d´Arnuero i en el XXIII Concurs de Música de Cambra “Paper de Música de Capellades, i han obtingut el 2on premi en el III Concurs Internacional de Villalgordo del Júcar, i en el “XX Concurs de Música de Cambra Josep Mirabent i Magrans” (Sitges), i el 1er premi al “XI Concurs de Música de Cambra Montserrat Alavedra” (Terrassa). A més, han estat els guanyadors del "Storioni Festival Prijs 2013" celebrat a Hertogenbosch (Holanda), gràcies al qual han actuat a la "Spiegelzaal" del Concertgebouw a Amsterdam, retransmès per Radio4. Recentment, han estat contractats per l’entitat promotora de concerts “Stichting Muziek in Huis” per realitzar una gira de 30 recitals per diversos indrets de la geografia holandesa. Amb l’objectiu d’aprofundir i ampliar la seva formació, decideixen continuar la seva carrera musical sota els consells del Trio di Parma a la “Scuola Superiore internazionale di Musica da camara del Trio di Trieste” (Duino, Itàlia).

Carles Puig, violí · Esther García, violoncel · Jorge Mengotti, piano

Pla B
L. van Beethoven: Piano Trio op. 70 núm. 1 “Ghost”
K. Bunch: Intersection