V Trobada Internacional d'Orquestra a Moià

Adreçat a joves estudiants de música que vulguin experimentar l’experiència orquestral. De l'11 al 20 de juliol 2014

Sons d’Art juntament amb Joventuts Musicals de Moià i la col.laboració de l’Ajuntament de Moià presenten el projecte per a l’estiu de 2014, adreçat a joves estudiants de música que vulguin experimentar l’experiència orquestral. Aquest projecte vol afavorir el descobriment i fer créixer el coneixement de lamúsica interpretada en grup, un dels aspectes més importants per a la formació d’un músic.

El curs començarà el dia 11 de juliol i finalatzarà amb el concert final el 20 d’aquest mes. Els alumnes es dividiran en dos grups de treball, un format per tots els estudiants i l’altre pels professors i uns quants alumnes dels cursos més avançats escollits pels professors. Aquest últim interpretarà obres del gran repertori orquestral. El projecte està obert a les seccions de corda, fusta i metall.

La trobada tindrà lloc a Moià a la casa El Molí Nou al mig de la natura. La majoria de les activitats es faran majoritàriament a l’aire lliure.

Els professors que col.laboraran: Pierfrancesco Fiordaliso (violí), Heriberto Fonseca (violí), Gianluigi Fiordaliso (violoncel), Josep Sancho (clarinet i conjunt de vents), Severine Rospocher (flauta i conjunt de vents), François Ragot Alquézar (director d’orquetra), Jose Rubio Saez (arranjaments de les partitures)

Programa:

Programa arribada:

• 12.00: arribada i distribució de cambres
  • 12.30: dividió per seccions i repartiment del material de treball
  • 14.00-15.20: dinar i descans
  • 15.30-18.30: treball per seccions

Els altres dies:

• Matins de 9.30 a 13.30
  • Tardes de 15.30 a 17.30
  1. Treball per seccions, de cambra i d’orquestra
  2. Activitats esportives i d’esbarjo
  3. Concerts dels professors
  4. Concerts d’alumnes
  5. Concert final de l’orquestra amb alumnes i professors

Activitats complementàries: excursions, visita a la casa Museu de Rafael de Casanovas, l’insigne patrici fill de la vila de Moià, ruta prehistòrica a les coves del Toll, entre d’altres.

Quotes de participació:

-10 dies de curs amb pensió completa:

• 50 euros inscripció per a reservar la plaça + 290 euros.

-10 dies amb mitja pensió:

• 50 euros inscripció per a reservar la plaça + 220 euros.

-PLACES LIMITADES-

INSCRIPCIÓ

Per fer la inscripció, cal omplir les dades demanades en el següent link (Butlleta d’inscripció) i enviar-ho al correu electrònic sonsdart@yahoo.es

BUTLLETA D’INSCRIPCIO

Un cop enviada la inscripció omplerta s’enviarà un correu amb el número de compte on s’hauran d’abonar el diners.

Data límit inscripció (50 euros): 1 de juny

Data límit resta de l’abonament (290 euros): 1 de juliol

orquestra-2013-bn.jpg
11/07/14