FRAMES PERCUSSION

Qui té por de la música contemporània quan està curosament interpretada i acompanyada de comentaris? Aquesta és la proposta de Frames, un grup de percussió dedicat als nous repertoris. Format per destacats percussionistes catalans, membres de grups com CrossingLines o bcn216, el seu respecte i la seva dedicació a la música del nostre temps els permet afrontar els programes més exigents.

Fundat l'any 2013, Frames va iniciar la seva activitat amb la interpretació d'un ambiciós programa de música post-minimalista nord-americana al cicle Neu de la Fundació Tàpies. Frames es forma amb la intenció d'afrontar el repertori actual amb una cuidada preparació i el màxim respecte. Els membres de Frames han estudiat amb mestres com Miquel Bernat, Gratiniano Murcia, Lorenzo Ferrándiz, George Elie-Octors, Sisco Aparici o Jordi Francés. Alguns dels seus integrants han col·laborat amb formacions com l'Ensemble Ictus, i han participat en l'Ensemble Academy de Freiburg, treballant amb l'Ensemble Recherche com a resident del festival. També col·laboren regularment amb formacions com l'OBC o l'Orquesta Sinfónica de Galicia, i han format part de la JONDE, la JONC, la Jove Orquestra Nacional d'Holanda, l'Orquestra Simfònica de l'Acadèmia del Gran Teatre del Liceu o la Mahler Chamber Orchestra Academy, amb directors com Eiji Oue, Esa Pekka Salonen o Jesús López Cobos. Com a percussionistes han treballat amb compositors com Steve Reich, César Camarero, Philippe Hurel, Pierluigi Billone, Ramon Humet, Jose Manuel López López o Georges Aperghis. Frames actua regularment al Centre d'Art Tecla Sala, a l'Hospitalet de Llobregat.

Programa:

Post-minimalisme nord-americà