Curs de piano amb Daniel Ligorio. Setembre 2016

Podeu fer la inscripció clicant en aquest FORMULARI

Per quart any, dins el Festival i paral·lelament al Campus Orquestral del Moianès, tindrem també el privilegi d'acollir de nou el curs de piano impartit aquest any pel prestigiós pianista Daniel Ligorio.

Tindrà lloc del 2 al 10 de setembre i està obert a alumnes de  nivell mig i superior.

Els alumnes rebran classes individualitzades i de grup i també de música de cambra treballant les peces amb els alumnes més avantatjats de l'orquestra.

Horaris i matèries:

Les classes s'impartiran a l'Auditori de Sant Josep de Moià en horari de matí i tarda (9.30-13-30 i 15.30-17.30) Cada alumne rebrà classes individuals però assistirà també de forma col·lectiva a les classes dels altres alumnes. S’habilitaran pianos a l’escola de música per tal que a les tardes els alumnes del curs puguin estudiar i preparar les obres a treballar, en hores d’estudi que estaran supervisades pel professor.

A la tarda hi haurà també música de cambra amb els alumnes del curs d’orquestra i els respectius professors. També hi haurà alguna classe teòrica sobre marketing musical (com redactar un currículum, com organitzar una web, com preparar un programa atractiu, etc).

Altres activitats

A banda de les classes, també s’organitzen sortides i temps de lleure, per tal que la convivència amb tota la resta dels inscrits als cursos sigui ben rica i inoblidable per als participants (visites a les coves del Toll, gimcanes musicals, jocs, etc

-El dissabte dia 3 de setembre a les 21h hi haurà el concert de Daniel Ligorio  dins del Festival Viñas.

-El dissabte 10 de setembre a les 12h hi haurà un concert dels alumnes del curs de piano i a les 20h el concert de cambra.

Allotjament i àpats

Els alumnes que ho desitgin es podran allotjar a la casa de colònies El Molí Nou, una agradable masia situada als afores de Moià, en un indret de vegetació idíl·lica.

Els àpats seran servits pel Restaurant Les Voltes de Moià

Preus d'inscripció:

• sense allotjament: 190€ matrícula
  • amb allotjament (8 nits) i pensió completa (9 dies): 325€ matrícula
  • curs amb mitja pensió (6 dies): 250€ matrícula

Per formalitzar la inscripció cal omplir el formulari que trobareu més avall i ingressar l'import de la modalitat triada al número de compte de Joventuts Musicals de Moià de "La Caixa" 2100 3979 64 0200063897 fent constar el nom de l'alumne a l'ingrés.

Les places són limitades i se seguirà l'ordre d'inscripció.

Termini màxim per fer la inscripció: 31 d'agost

02/09/16