Pablo Lago (trompa) i Velasco Sánchez (piano)

Pablo Lago (Vigo, 1986) estudia al Conservatori Superior de Música de Vigo amb Enrique Lorenzo Vila i, posteriorment, estudia a l’Escola Superior de Música Reina Sofía de Madrid amb Radovan Vlatkovic i Rodolfo Epelde. Durant el curs 2009/2010 ampliarà els seus estudis a la Hochschule fur Musik und Theater Hamburg.Ha estat membre de la Jove Orquestra Simfònica de Galícia, la Jove Orquestra Nacional d’Espanya, la Gustav Mahler i, actualment, de la Jove Orquestra de la Unió Europea. Ha tingut ocasió de treballar amb directors com ara Vladimir Ashkenazy, Claudio Abbado, Franz Welser Möst o Ingo Metzmacher i ha tocat a sales tan importants com el Musikverein, el Royal Albert Hall, el Royal Concertgebow, el Barbican Centre i en els festivals europeus de més renom. Ha estat guardonat en el Concurs Internacional de Bari (Itàlia, 2008) i en el Concurs Internacional de trompa de Brno (República Txeca, 2006), a més del Concurs Permanent de Joventuts Musicals d’Espanya, per nombrar només els més recents. Toca com a solista amb l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears i amb l’Orquestra Regional de Cannes.

Velasco Sánchez Domenech (Guadalajara, 1986) s’inicia molt jove en la música, als set anys estudiava piano amb Santiago Mayor al Conservatori Professional de Música de Guadalajara. L’any 2003 ingressà al Reial Conservatori Superior de Música de Madrid, on obtingué el títol sota la tutela d’Ana Guijarro. Des del 2008 amplia la seva formació a la Hochschule für Musik und Theater d’Hamburg (Alemanya), on guanyà la primera plaça en inscriure’s.Perfecciona estudis en diversos cursos i màsters amb destacats professionals com Almudena Cano, Francisco J. Patín, Marcella Crudeli, Eldar Nebolsin i Gallina Hildenhagen-Ivanzowa, entre d’altres.Ha actuat en diverses ciutats de l’Estat espanyol i Alemanya.Ha estat guardonat en nombrosos concursos, com el Jacinto Guerrero de Toledo, el Santa Cecilia de Segovia, el Marisa Montiel de Linares, el Ricard Viñas de Lleida, el Ciudad de Móstoles o diverses edicions del Certamen Intercentros.
Ha rebut beques d’Ibercaja, la Junta de Comunitats de Castilla-La Manxa, el Rotary-Club de Madrid i la Fundació Yehudi Menuhin.

Leone Sinigalia (1868-1944)
Dues peces per a trompa i piano, op. 28 (1903)
Song
Humoreske