PER SONARE

Per Sonare neix com a grup el 2004 i de bon principi focalitza la seva atenció al repertori creat els darrers 25 anys, entre les seves estrenes trobem obres de José María Sánchez–Verdú, Kenichi Nizishawa, Francisco Lara, Alicia Díaz de la Fuente, Miguel Ángel Mateo, Krzysztof Olczak. Han participat al XXXI Festival Internacional de Música de Segòvia, al I i II Ciclo de Otoño Museo Casa de la Moneda, al IX Cicle de Joves Intèrprets Auditori Conde Duque, a l’Encuentro de Composición Injuve 06, a l’Auditori Fundació “La Caixa”, al Círculo de Bellas Artes de Madrid, al IV Festival Molina Actual, al II Festival Internacional de  Música de Lleida, al Festival de Música i Dansa de Granada, i a diversos festivals d’Eslovènia com ara el Festival Bled o el Festival Lent. El 2005 són seleccionats per la Fundació Miguel Ángel Colmenero pels seus cicles de concerts. El 2006 reben la menció d’honor al VI Concurs Nacional Enrique de la Hoz i són seleccionats per l’INJUVE per a participar als Circuits de Música 2006, fet que els porta a actuar en diferents punts del territori nacional (Madrid, Màlaga, Segòvia, Àvila...). El 2007, la Fundació Miguel Ángel Colmenero i Joventuts Musicals de Chipiona els atorguen un premi a la seva trajectòria. Aquest mateix any, obtenen el segon premi a la 68a edició del Concurs Permanent de Joventuts Musicals d’Espanya, en la modalitat de música de cambra.
Han realizat enregistraments per a Radio Clássica (RNE) de Miniaturen de Jindrich Feld i Kontraste de Pitr Fiala i per l’INJUVE de Microludios de José María Sánchez-Verdú.

êr escoltar un fragment:   S Baggio_ Paysages Idylliques Allegreto_ Per sonare.mp3

Tomás Gubitsch (1957): Villa Luro/ Simon Baggio (1957): Paysages/ Idylliques Jan Truhlar (1928-2007): Kontroverse Cláudio Tupinambá (1970): Sete Chaves Místicas José Maria Sánchez-Verdú (1968): Dhatar Astor Piazzolla (1921-1992): Història del tango
Celia Adrián, acordió José Pablo Polo, guitarra
per-sonare.jpg