QUARTET MINVANT

Guillem Payaró, Flauta · Àngel Bahi, Piano · Guillem Soler, Baix · Jordi Morell, Bateria

Quartet Minvant investiga les connexions entre la música clàssica i el jazz. Reinterpretant melodies clàssiques a mode d’estàndard i fusionant les estètiques d’una i altra època per crear la seva pròpia sonoritat. Les influències del grup podrien ser Brad Mehldau, Jaques Loussier, European Trio... Les reharmonitzacions i els canvis de compàs donen un aire diferent a músiques de Bach, Mozart, Bizet, Piazzolla o Satie. El concepte de jazz per al grup seria tenir la llibertat de convertir qualsevol obra en un quadre en blanc on es poden dibuixar noves melodies. Els components d’aquest quartet són Guillem Payaró a la flauta, Angel Bahí al piano, Guillem Soler al baix i Jordi Morell a la bateria.

Actualment el grup ha estat seleccionat per participar en el projecte MusaE a través del qual ha entrat a un circuit de concerts per diferents museus estatals del país.
Quartet Minvant també ha actuat al fa pocs mesos al Festival de Jazz Costa Brava oferint varis concerts.

Chick Corea (1941)

Spain

Enrique Granados (1867-1916)

Recull de les Danzas Españolas (arr. Quartet minvant)