MÚSICA DE PEL·LÍCULES, SÈRIES I PUBLICITAT

Dimecres 17 d’agost a les 20h a l’Església de Sant Pere de Calella

A les pel·lícules i també a les sèries les bandes sonores o temes musicals concrets es relacionen directament en com es sentiran els espectadors. El guió és important però la música ajuda a projectar una connexió emocional diferent. Això també passa amb la publicitat. La música pot oferir una connexió emocional amb els consumidors i crear una relació amb la marca.

El recull de temes del concert ens farà reviure positivament emocions diverses que, inevitablement, formen part de les nostres vides. La qualitat musical de les composicions té un reconegut i alt valor sobretot pel prestigi i la trajectòria dels seus autors, sobradament reconeguts arreu. Un concert per gaudir i també per connectar amb la nostra pròpia història personal amb temes de Joc de trons, Pirates del Carib, Dowton Abbey, Harry Potter, El Padrí, Titànic, Esmorzar amb diamants i molts altres.

INTÈRPRETS:

Orquestra de Girona (OdG)

Joan Sadurní, piano

Percussions: Andreu Vilar

Valdimir Kunça, violí i direcció musical

OBRES:

J.Wiliams, J.Lunn, B.Pasek, A.Piazzola, D.Marianelli, K.Jenkins, J.Horner, R.Djawadi, E.Morricone i K.Badelt.

VENDA D’ENTRADES:

17/08/22