CLÀSSICS D’AVUI I DE SEMPRE

Dimecres 10 d’agost a les 20h a l’Església de Sant Pere de Calella

El projecte BCN SAX QUARTET neix de la necessitat de viure la música clàssica des d'una sonoritat moderna, recuperar la idea que allò que és popular és el què ens inspira per arribar més lluny, sentir que el que és quotidià, allò que ens és més proper provoca reacció.

El Bcn Sax Quartet és particularment apreciat perquè en les seves actuacions restableix un lligam a voltes perdut entre el públic i l'intèrpret, de clara vocació internacional, proposa el redescobriment del saxofon clàssic a partir del repertori original i de les transcripcions dels clàssics. Aquest quartet es distingeix per un estil fluid, intens i amb una obsessió pel detall, oferint als seus auditors unes actuacions brillants i rigoroses dins una atmosfera inspiradora i seductora.

Clàssics d’Avui i de Sempre és un concert a on el públic podrà gaudir d’obres de tots els estils, des de la música barroca al jazz, i apreciar la capacitat sonora tan dúctil del quartet de saxofons. Un repertori molt aplaudit pel públic per la seva varietat i emotivitat.

INTÈRPRETS:

Joan Soler, saxo bariton

David Salleras, saxo soprano

Dani Molina , saxo baix

Antoni Cotanda, saxo tenor

OBRES: des de música barroca a jazz

VENDA D'ENTRADES:

10/08/22