DIÀLEGS PER A VIOLÍ I VIOLONCEL

Dimecres 24 d’agost a les 20h a l’Església de Sant Pere de Calella

Duo format pels brillants músics Jordan Ofiesh i Edward King que ens interpretaran obres de J.Bach, Z.Kodály, R.Glière i B.Martinu.

VENDA D'ENTRADES:

Nascut al Canadà, en Jordan Ofiesh va començar amb tres anys l’aprenentatge del violí. Al llarg de la seva trajectòria professional, ha participat en nombrosos concerts internacionals i classes magistrals. Al 2011 es va graduar dels seus estudis a la Universitat de Victòria, amb la professora Ann Elliott-Goldschmid. Seguidament, es va traslladar a França per cursar intensius estudis amb el Professor Burkhard Godhoff. Ell va ser qui el va convèncer de seguir una carrera orquestral. A Canadà, en Jordan Ofiesh fou guardonat a nombroses competicions i festivals de música; també va actuar com a músic d’orquestra i solista amb la Victoria Symphony Orchestra i va guanyar el Concurs de Concerts de la Universitat de Victòria amb un concerto de Schostakovich. Al 2012 s’instal·la a Alemanya per participar a l’acadèmia de la Hessischen Staatsorchester Wiesbaden i des del 2013 és el concertino associat de la Gürzenich Orchester a Colònia. Amb ells ha participat en nombrosos concerts arreu d’Europa i Àsia.

El neozelandès Edward King, establert a Berlín, s'està consolidant ràpidament com un dels violoncel·listes joves més destacats d'Australia. Ha actuat arreu del seu país d'origen i a l’estranger, incloent col·laboracions amb la Simfònica de Nova Zelanda, Simfònica de Christchurch, Filharmònica Nacional de Polònia, Simfònica de Canberra i les orquestres filharmòniques de Vogtland, entre d’altres. Premiat a diversos concursos de prestigi, Edward va guanyar el tercer premi i un premi especial Lutos?awski al Concurs de Violoncel Internacional Witold Lutos?awski, i el tercer premi ex aequo a la Competició Internacional de Violoncel a Markneukirchen. A la Competició Internacional de Violoncel Penderecki, Edward va rebre un premi especial per la seva interpretació del Divertimento de Penderecki, presentat pel mateix compositor. Edward és graduat a la Universitat de Waikato, on va estudiar amb James Tennant; al Centre Lepold Mozart (Prof. Julius Berger); i a la Universitat de les Arts de Berlín (amb el professor Wolfgang Emanuel Schmidt). Toca un instrument alemany modern, fet per Robert König. Des del 2019, Edward és professor de violoncel al Leopold Mozart Centre de la Universitat d'Augsburg.

24/08/22
15 € (Tarifa general)