Kebyart Ensemble

Concert de saxos

Des de la seva creació l’any 2014, han esdevingut un dels grups de cambra amb més projecció de la seva generació. Han estat guardonats en prestigiosos concursos nacionals i internacionals oferint concerts per tota la península i també l'estranger.

Des de l'any 2018 són un dels grups de l'?European Chamber Music Academy (ECMA) i, actualment, resideixen a Basilea on es formen amb músics de la talla de Rainer Schmidt (Hagen Quartett), el fagotista Sergio Azzolini i els pianistes Claudio Martínez-Mehner i Anton Kernjak.

Introduzione teatrale Op.4 Núm.1 (1735) Pietro Locatelli (1695-1764) Transcripció Kebyart Ensemble

Quartet Op.14 Núm.1 en Fa Major (1798/1801) (a partir de la Sonata per a piano Op.14 Núm. 1) Ludwig van Beethoven (1770-1827) Transcripció Kebyart Ensemble I. Allegro II. Allegretto III. Rondo. Allegro comodo

Recitation Book (2006) David Maslanka (1943-2017) I. Broken Heart: Meditation on the chorale melody Der du bist drei in einigkeit (You who are three in one) II. Prelude/Chorale: Meditation on the chorale melody Jesu meine Freude (Jesus my joy) III. Ecco, morirò dunque (Look! My Death is Near!) – Carlo Gesualdo (1596) IV. Fanfare/Variations on the chorale melody Durch Adams Fall (Through Adam’s fall)

Porgy and Bess Suite (1935) George Gershwin (1898-1937) Transcripció Sylvain Dedenon I. Jasbo Brown II. Summertime III. There’s a boat leaving soon IV. It ain’t necessarily so V. Final