Izan Rubio

Guitarra clàssica

Recorregut musical per diferents èpoques i estètiques on podrem sentir des d'una de les grans obres del Barroc fins a obres contemporànies d'inspiració paisatgística o filosòfica.

J. S. BACH (1685-1750)
.- Preludi, fuga i allegro, BWV 998
E. GRANADOS (1867-1916)
.- Dansa espanyola núm. 5 Andaluza
A. GRÈBOL (1958)
    Divagando
      I- Divagando
      II-¡Céntrate!
      III-Mejor descentrado
J. GALEOTE (1978)
.- Iznájar (fantasía)
E. PUJOL (1886-1980)
.- Tonadilla, Tango, Guajira
M. LLOBET (1878-1938)
.- Scherzo-Vals

Izan Rubio, guitarra clàssica

TERCER PREMI I PREMI AL MILLOR GUITARRISTACATALÀ (2020) AL CERTAMEN INTERNACIONAL MIQUEL LLOBET, SEGELL D'OR A LA REVISTA MELÓMANO("PONIENTE", LA MÀ DE GUIDO 2017) I BECAT PER LAFUNDACIÓ CATALUNYA - LA PEDRERA

El guitarrista català Izan Rubio ha estat l'únic guitarrista músic resident a la Fundació Catalunya - La Pedrera, guardonat amb diferents premis a concursos internacionals de música com el Certamen Miquel Llobet a Barcelona, on va obtenir el premi al millor català classificat (2020, 2018, 2014 i 2010), primers premis al Corelli-Savarez Chamber Music Competition a Àustria, al Valle i Laghi Guitar Competition and Festival, a Itàlia, i al Festival Internacional de Guitarra Ciutat d'Elx, entre d'altres, i destacat amb diferents distincions com el Segell Melòman d'Or a la reconeguda revista musical Melómano per les seves interpretacions al treball discogràfic "José Galeote: Poniente" (La mà de Guido, 2018). Ha actuat a emplaçaments emblemàtics de la geografia catalana i ha estat programat per festivals i entitats de renom, com a músic solista i com a integrant fundador del Salzburg Guitar Trio: Parc Samà (Cambrils), Museu del Modernisme Català, la Cripta Gaudí a la Colònia Güell, Festival de Guitarra de Girona, el Temple Romà de Vic, Les Garrigues Guitar Festival -compartint cartell amb Carles Trepat i Xavier Coll entre d'altres-, Certamen Miquel Llobet, Museu de la Música de Catalunya i Joventuts Musicals de Catalunya. També ha estat convidat a Catalunya Ràdio, el Canal 33 o la Xarxa de Comunicació Local a programes com Assaig General, Notes de Clàssica, La Sonora i Ben Trobats.

10/03/21
Teatre Principal