EUDALD BUCH

piano

Venda d'entrades a la taquilla del Teatre Principal o en línia en el següent enllaç

Eudald Buch s'ha format a l'escolania de Montserrat, el Conservatori de Vic i la Chetham School of Music de Manchester. Després de completar els seus estudis amb Vladislav Bronevetzky a l'Escola Superior de Música de Catalunya, va ser acceptat a la classe d'Eliseo Virsaladze al Conservatori  Txaikovski de Moscú. També ha rebut consells de Pascal Devoyon, Jacques Rouvier i especialment de Christian Blackshaw. Ha tocat en els festivals de Buxton i Hellens a Angleterra, The International Holland Music Sessions a Holanda, i a la Schubertiada de Vilabertran, en sales com l'Auditori de Barcelona, l'Auditori de Girona, l'Atlàntida de Vic, L'Auditori Enric Granados de Lleida I l'Auditori Pau Casals del Vendrell. Ha col·laborat com a solista amb l'Orquestra de Càmera de Vic, la Chetham's Symphony Orchestra i amb membres de l'OBC. Ha actuat en directe a la BBC (Radio3) i diversos concerts seus han estat emesos a Catalunya Música. Ha estat becat per la Fundació Victòria dels Àngels.

J. S. BACH (1685-1750): Partita núm. 5 en sol major, BWV 829

J. HAYDN (1732-1809): Sonata en Mi menor, Hob. XVI/34