GIO SYMPHONIA & ELENA TARRATS

TICKET TO RIDE: Bach, The Beatles, Glass, Bowie.

Venda d'entrades

La història de la música és també la història d’un intens diàleg entre artistes més enllà dels buits creats pel temps. Un diàleg artístic on s’estableixen vincles estètics a vegades impensables i que permeten que tota nova creació s’uneixi a la pròpia herència musical.
A vegades, la música és testimoni de trobades inversemblants entre universos a priori completament diferents, entre pols que s'atrauen entre ells amb un magnetisme impossible de trencar.

Bach és un dels compositors més influents en la història clàssica. Berio és un dels compositors més influents de la creació contemporània. Els Beatles són un dels grups més influents del pop del segle XX. Tres móns totalment diversos es troben en aquest
programa i en resulta una explosió musical absolutament radical i sorprenent.

Però no ens volem quedar aquí i ens hem fixat en altres dos artistes de gran influència en el pop i en el clàssic més actual (David Bowie i Philip Glass) amb la intenció de seguir establint vincles improbables. I demanar a un dels joves creadors catalans més complerts estèticament, en Lucas Peire, que faci allò inversemblant i demostradament radical: traduir en una nova versió, el magnetisme d’una música que s’escolta entre ella i que no es pot explicar una sense l’altre.

Johann Sebastian Bach (25’)
Concert de Brandenburg nº5 BWV 1050
Allegro. Affettuoso. Allegto
Lennon-McCartney / Luciano Berio (12’)