Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)
Quartet núm. 1 en Re Major KV. 285 (1777-78)
I. Allegro II. Adagio III. Rondó
Félix Mendelssohn (1809-1847)
Nocturn i Scherzo de la música incidental
“El somni d’una nit d’estiu” op. 61.
Pietro Mascagni (1863-1945)
Intermezzo de l’òpera “La cavalleria rusticana” (1888)
PIiotr Ilich Txaikovsky (1840-1893)
Dances de la Suite op. 71 del Ballet “Trencanous”
1. Overture Miniature 2a. Marche 2b. Dance of the Sugar Plum Fairy
2c. Russian Dance (Trepak) 2d. Arabian Dance 2e. Chinese Dance
2f. Reed Flutes 3. Waltz of the Flowers
TRIO CLARET
Després de molts anys compartint escenaris amb l'Orquestra Nacional Clàssica d'Andorra (ONCA), fundada i dirigida per Gerard Claret, ell i els seus fills Sergi i Jordi, decideixen amb il·lusió aportar els coneixements i l’experiència artística de cadascun en la creació del Trio Claret.
De la mateixa manera que és poc usual aquesta congregació també ho és la formació cambrística de trio de cordes, sobretot en els nostres dies. Nogensmenys, la multitud de repertori que la formació interpreta, d’una época de grans compositors, com ara Mozart,
Beethoven i Schubert, juntament amb la inquietud cambrística del el Trio Claret, els du a recavar altres estètiques musicals d’èpoques posteriors, arribant als nostres dies, així com abordant diferents gèneres músicals al voltant de la tradició clàssica.
El 2019 el Trio Claret es presenta en una gira per Costa Rica dintre del Festival Internacional de Música Credomatic amb el reconeixement de la crítica i el públic.
Des de llavors, el Trio Claret actua en diversos cicles de concerts i festivals de música de Catalunya i Andorra i convida a alguns solistes a compartir escenari i música.
PATRICIA DE NO
Patricia de No actua a Europa, Àsia i les dues Amèriques des de fa més de vint anys i ha estat periòdicament convidada a Festivals de Música i sales de concerts com solista com ara el Palau de la Música Catalana, Teatro Nacional de San José de Costa Rica, Gran Teatre del Liceu de Barcelona, Teatro Guanzhou Opera House de Xina , Teatro Nacional de Popayán de Colòmbia, Macao Cultural Centre de Xina, Helsinki Music Centre, etc.
Ha actuat com a solista davant d'orquestres com la Silesian Chamber Orchestra, Praghe Virtuosi Chamber Orchestra, Orquestra Simfònica Eafit de Medellín, Orquestra de l'Acadèmia del Gran Teatre del Liceu de Barcelona o l'Hungarian Virtuosi de Budapest, entre d’altres, treballant amb mestres com Camberling, de Billy, Weigle, Plasson, Judd, Hogwood, L. Cobos, Schneider, L. Foster, Lu-Già o J.P. Rampal.
Guardonada en diferents concursos nacionals i internacionals obté el Premier Prix de Flauta de Perfectionament et Virtuosité del Conservatori Superior de Música de Ginebra.
Ha treballat amb l'Orquestra Simfònica de Tenerife, Orquestra Filharmònica de Gran Canaria,Orquestra del Gran Teatre del Liceu, Orquestra de Cámara de España, Orquestra Simfònica de Bilbao i ha audicionat per a la Filharmònica de Berlín i la Rundfunk Sinfonikorchester de Múnich, essent convidada per aquesta última a realitzar l’òpera de Messiaen "Sant Francesc d'Assís" (2010).
Ha impartit classes magistrals a la Universitat de Medellín (Colòmbia), a l'Ashland University (USA) i a Catalunya (ESMUC) i combina la seva faceta professional com a concertista amb la labor pedagògica.
El 2022 debuta a l’Auditori Municipal de Música de Barcelona amb l’estrena mundial del concert per a flauta i banda de Salvador Brotons. És la Directora Artística de l'ANGULAR Festival Internacional de Música del Monestir de Sant Cugat i professora de Màster de flauta a la Universidad Alfonso X El Sabio de Madrid. Patrícia de No toca una Pearl Opera Oro i és Pearl Artist Worldwide.