JM de Sant Cugat presenta el cicle Aprenents

28/03/2022

Per a la temporada de primavera, Joventuts Musicals de Sant Cugat ens proposa descobrir algunes de les millors formacions de cambra que estan sorgint de les escoles superiors de música del nostre país. El cicle "Aprenents" ens presenta, al llarg de quatre diumenges, a diverses formacions integrades per joves que encara es troben en la seva etapa formativa, però que ja destaquen pel seu altíssim nivell musical i artístic.

A més a més, el cicle té un component formatiu, i busca incentivar els intercanvis de coneixements i experiències entre els estudiants de música. És per això que obre els concerts als alumnes de les escoles de música de Sant Cugat del Vallès, donant-los l'oportunitat de tocar amb els grups de cambra convidats.

Amb "Aprenents", JM de Sant Cugat recupera els concerts a l'Aula Magna de l'EMMVA i Conservatori de Sant Cugat, que eren un emblema de l'entitat, tot i que ara arriben en un format matinal: a les 12h. L'entrada general tindrà un preu de 5€, amb un preu reduït si es compra de forma anticipada, i serà gratuïta per a tots els alumnes de les escoles de música de Sant Cugat.

Diumege 3 d'abril: Trio Kalon (flauta, clarinet i piano)

Diumenge 10 d'abril: Delia Quartet (quartet de saxos)

Diumenge 24 d'abril: Duo Lanjarón (duo de guitarres)

Diumenge 1 de maig: Trio Kòrena (violí, clarinet i piano)