EUDALD BUCH

PIANO

BACH, HAYDN I LISZT

Eudald Buch, un dels pianistes amb més projecció del panorama nacional actual, ens ofereix un recorregut per tres períodes de la història de la música, el barroc, el classicisme i el romanticisme, a través de tres de les seves figures més destacades: Bach, Haydn i Liszt.

Johann Sebastian Bach (1685-1750): Partita núm. 5 en sol major, BWV 829 / Joseph Haydn (1732-1809): Sonata en Mi menor, Hob. XVI/34 / Franz Liszt (1811-1886): Sonata en Si menor, S. 178

Eudald Buch s'ha format a l'Escolania de Montserrat, el Conservatori de Vic i la Chetham's School of Music (Manchester). Després de completar els seus estudis amb Vladislav Bronevetzky a l'Escola Superior de Música de Catalunya, va ser acceptat a la classe de Elisso Virsaladze al Conservatori Txaikovski de Moscou. També ha rebut consells de Pascal Devoyon, Jacques Rouvier i especialment de Christian Blackshaw. Ha tocat en els festivals de Buxton i Hellens a Anglaterra, The International Holland Music Sessions a Holanda, i la Schubertíada de Vilabertran, en sales com l'Auditori de Barcelona, l'Auditori de Girona, l'Atlàntida de Vic, l'Auditori Enric Granados de Lleida i l'Auditori Pau Casals del Vendrell. Ha col·laborat com a solista amb l'Orquestra de Camera de Vic, la Chetham's Symphony Orchestra i amb membres de l'OBC (Orquestra de Barcelona i Nacional de Catalunya). Ha actuat en directe a la BBC (Radio 3) i diversos concerts seus han estat emesos a Catalunya Música. Ha estat becat per la Fundació Victòria dels Àngels.

20/11/21
Centre Grau-Garriga d’Art Tèxtil Contemporani (Can Quitèria)