Aprenents

El cicle "Aprenents" està dedicat als estudiants de música, a les joves promeses de la clàssica. Al llarg de quatre diumenges de primavera, a l'Aula Magna del Conservatori de Sant Cugat, ens descobrirà algunes de les millors formacions de cambra que estan sorgint de les escoles superiors de música del nostre país.

A més a més, el cicle busca incentivar els intercanvis de coneixements i experiències entre els estudiants de música, i per això obre els concerts als alumnes de les escoles de música de Sant Cugat del Vallès, donant-los l'oportunitat de tocar amb els grups de cambra convidats.

Organitza: Joventuts Musicals de Sant Cugat. Amb la col·laboració de: Fundació Conservatori del Liceu i Ajuntament de Sant Cugat

Miembro de