Cambres Singulars

Cambres Singulars és un nou cicle de música clàssica de cambra en petit format que oferirà un total de cinc concerts entre octubre de 2021 i febrer de 2022 en espais innovadors, on habitualment no hi sona la música: la Casa Aymat, el Centre Grau-Garriga d’Art Tèxtil Contemporani, el Centre d’Art Maristany i la Sala Clavé a La Unió Santcugateca.

Les actuacions es faran un dissabte al mes, a les 20 h, i el preu de l’entrada serà de 8 €. En aquells espais d’art amb una exposició vigent, el concert anirà acompanyat d’una visita guiada mitja hora abans i inclosa en el preu.

Organitza: l'Ajuntament de Sant Cugat, dins del programa Viu la Clàssica a Sant Cugat. Amb la col·laboració de: Joventuts Musicals de Sant Cugat.

Cambres Singulars 22-23

ELISABET FRANCH