Què oferim?

Fes-te soci!

Pertànyer a JOVENTUTS MUSICALS DE TARRAGONA et permet assistir a tots els concerts organitzats per l’entitat. Actualment les nostres programacions anuals (normalment de setembre/octubre a juny/juliol) inclouen al voltant d'uns 30 concerts. Abans del inici de cada curs rebràs a casa la programació complerta del cicle i el carnet de soci que et permetrà accedir als nostres concerts.

Tots els concerts organitzats per l'entitat són amb artistes de contrastada qualitat artística a nivell europeu i mundial, però sempre dins les possibilitats del nostre pressupost, la qual cosa implica una tasca comuna de captació d’associats en vers del millorament de la programació.

Pertànyer a JOVENTUTS MUSICALS DE TARRAGONA és participar en la promoció dels artistes i la musica feta a casa nostra, en la mesura de les disponibilitats i sense perdre el nivell de qualitat que ens autoexigim a l’hora de conformar la programació.

És objectiu primordial d’aquesta Junta que els músics i la música de la nostra terra hi siguin representats en la programació de forma habitual.

A la nostra web hi trobaràs informació musical del nostre entorn i la documentació referent a la Societat, la programació, els concerts i activitats pròpies que s’organitzen. La pagina web, les xarxes socials i el mail deuran ser una forma de contacte personal, directe i ràpid entre la Junta i el col·lectiu social que la conforma.

Ser soci implica un bon avantatge econòmic i col·laborar en la difusió cultural del nostre país.

Subvencionado por