Arnau Orriols Miró, piano

Un jove concertista de la comarca que està iniciant una brillant carrera

Va néixer a Barcelona l'any 1990. Va començar els seus estudis musicals als 6 anys. Als 12 va accedir a l'Escola Oriol Martorell i als 16 al Conservatori Professional de Música de Badalona, on va estudiar amb Lluís Pérez-Molina durant 3 anys. L'any 2009 entrà a l'Escola Superior de Música de Catalunya on actualment cursa 4rt amb Eulàlia Solé. També ha treballat amb pianistes de renom com Galina Eguiazarova, Vladik Bronewetzky, Josep Colom o Luca Chiantore.

L'any 2004 va guanyar el segon premi de música de cambra en el XII Concurs de Cambra de Castellterçol, i l'any següent el tercer premi en el 39è Concurs per a Joves Intèrprets de Vilafranca del Penedès. Ha realitzat concerts a Gratz (Àustria), Badalona i Barcelona, i ha tocat com a solista amb la orquestra del Conservatori de Badalona, sota la direcció de Marco Fiorini.

PROGRAMA:

• Fantasia en Sol menor Op. 77 (11') -- Beethoven
  • Sonata Op. 1A. (12') -- A. Berg
  • Drei Klavierstücke D. 946 (25') -- Schubert
    • Num. 1 en Mi b menor
    • Num. 2 en Mi b Major
    • Num. 3 en Do Major
  • 2a Llegenda en Mi major (7') “St. François de Paule marchant sur les flots” -- Liszt

Beethoven, Berg, Schubert, Liszt
arnau-orriols.JPG