JÚLIA MARIA FIGUERES HEINZ, piano

JOVES INTÈRPRETS

UN VIATGE DEL CLASSICISME AL MISTERI

Ludwig van Beethoven ( 1770 – 1827 )
- Sonata n.11 en SibM op22: Allegro con brio, Adagio con molto espressione, Menuetto, Rondo: Allegretto

Franz Liszt (1811 – 1886)
- Liebestraum n.3
- Estudi trascendental n.12 “Chasse-neige”

Fréderic Chopin (1810 – 1849)
- Balada n.4 en Fa menor op.52

Alexander Scriabin (1872 - 1915)
- Sonata-fantasia n.2 en Sol# menor

Veure biografies

Biografies

Julia Maria (L'Ametlla de Mar, 29/01/2004), va començar a estudiar piano quan tènia 5 anys. L'any 2019 va participar en el Talent Music Màster Concerts de Brescia (Itàlia) i aquest mateix any també va participar en el concert del Washington International Piano Festival al *The Kennedy Center” (Washington, USA).
Ha rebut classes magistrals amb destacats professors com Juan Lago, István Székely, Edith Fischer, Karst de Jong, Andreas
Fröhlich, Francesco Mirabella, Murray Mc Lachlan, Yoshio Hamano. Entre els premis internacionals que ha aconseguit destaquen:
1r premi en el Concurs Internacional Franz Liszt Center Piano Competition (2023), 1r premi en el Great Masters International Competition (Vladimir Horowitz Edition 2021), 2n premi del Concurs Great Piano Masters International en línia Piano Competition (2023), 2n premi en el Concurs Internacional Golden Piano Talents (2022), 2n premi en el Concurs de Piano Internacional Scherzo Tel-Aviv (Israel, maig 2022), 3r premi en el Excellence Piano Awards (2022), així com un Esment d'Honor en l’ Orbetello Piano Competition (Itàlia, abril 2023).
L'any 2022 va rebre la beca de la Fundació Ferrer-Salat del Liceu de Barcelona i actualment està estudiant el Segon curs del Grau
Superior de Piano en el Centre Superior Katarina Gurska de Madrid amb el professor Andrey Yaroshinsky.

Júlia Maria Figueres Heinz
09/04/24